چرا امتحانات دانش آموزان تهرانی مجازی شد؟
👤مجید پارسا مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:
▫️ با توجه به شرایط زیرساختها و هم اینکه دانشآموزان بخش عمدهای از سال تحصیلی را در آموزش مجازی بودند و از کلاسهای حضوری محروم بودند، مقرر شد ارزشیابی پایههای هفتم تا دهم دانش آموزان تهرانی غیرحضوری و به صورت مجازی انجام شود.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.